naardencynthia.reismee.nl

Nog 2 weken!

Lieve lezers,

Nog een kleine 2 weken en mijn stageperiode in Naarden zit er al weer op. De tijd vliegt voorbij en ben nu voorzichtig aan het aftellen tot mijn laatste werkdag. Onder andere al mijn opdrachten ingeleverd en nu inafwachting vanmijn eind beoordeling deze week.

Naast dit ook nogsteeds druk bezig voor mijn vervolg stage en hierdoor ook een nieuw blog aangemaakt. Zal dit blog iets meer vullen dat dit blog, en natuurlijk ook vullen met allerlei mooi foto's van uit Florida. Kijkhier voor onderhet kopjelinks bij 'Blog stageFlorida' of ga naar www.floridacynt.reismee.nlvoor het nieuwe blog.

Dit weekend bezoek gehad van Ester, Kornelis en Rochendly. Ontzettend gezellig weekend gehad en natuurlijk speciaal de wedstrijd Nederland - Denemarken gekeken in een van de kroegjes van Amsterdam. Teleurstellend helaas

Frown

Kijk ook eens onder het kopjes 'Foto's' voor leuke kiekjes van het personeel van NH Naarden en het weekend met de eersteEK wedstrijd van Nederland.