naardencynthia.reismee.nl

'Dit Was Het Nieuws' !!!

Op vrijdag kwam mijn vader op bezoek om die zelfde avond naar de televisieopname's te gaan van 'Dit was het Nieuws'. Maar voor we hier heen gingen eerst even in Amsterdam kijken natuurlijk. De Bijlmer op precies te zijn. Gezellig even door het centum lopen en even sneupen. Rond de klok van 7 zijn we richting Studio Nieuw Noord gereden. Bij de ingang waren we al op te hoogte van de gastspreker. Wim Helsen stond bij de ingang te roken. Na binnenkomst gratis koffie en thee en dan is het wachten geblazen. Harm Edens liep ook al rond dus dat zat wel goed. Rond 8 uur konden we de studio in. Even een goed plaatsje zoeken en zo begon de show ook al. Thomas Acda, Raoul Heertje en Harm Edens kwamen als eerst op de bune. De gastspreker van de show waren: Wim Helsen dus, en Eric de Vroedt. De show was echt sppr! Precies zo oprecht al op tv, geen toneel maar puur improvicatie. Lachen geblazen dus.

Voor ik het wist waren de 2uren van opname al weer voorbij. En kregen wel nog een laatste drankje bij de bar. En het publiek was niet de enigste die bij de bar stonden. Ook Thomas, Raoul en Harm stonden inteLounge. Dus... even samen op de foto

Laughing
. Een sppr geslaagde avond!

Zaterdag na een beetje slecht avondje slapen op de bank nogmaalseven in AMS kijken. Dit maal in het centrum. Even shoppenin de Jordaan, verschillende winkelcentra en natuurlijk even over de Dam.

Kijk voor de foto's in het fotoalbum van mijn blog. En natuurlijk vanavond 31-3 allemaal kijken natuurlijk om 23:00 op RTL 4 naar 'Dit was het Nieuws'. En anders op zondag naar de herhaling!

Xx