naardencynthia.reismee.nl

Florida, Walt Disney World !!!

Ik heb aangenomenbij Walt Disney World in Florida, Orlando (United States of Amerika) !!!

Laughing

Eindelijk heb ik zekerheid. Na maanden van proberen werd ik 2 weken geleden eindelijk gemaild over een uitnodiging voor een telefonisch sollicitatie. Paar dagen daarna ging de telefoon. Sppr zenuwachtig natuurlijk. Na het gesprek kreeg ik een uitnodiging voor een 2de gesprek. Dit keer in Breda. Ook weer ontzettend spannend. Ontzettende leuke promo's gezien en veel informatie gekregen van wat ik daar kan verwachten, en hierna het sollicitatiegesprek in het Engels. Na het gesprek kreeg ik te horen dat ik binnen 2 weken te horen zou krijgen of ik wordt aangenomen. Dus wachten geblazen. En na enkel dagen kwam de volgende mail binnen:

CONGRATULATIONS ! You have been offered a position on the Disney International Programs - Disney's Academic Exchange Experience with Central Michigan University.

Ik ga aan het werkin Resort Hospitality.Ende periode begintop 17 juli 2012en eindigd op 11Januari 2013. Dus ook kerst en de jaarwisselingga ik met Mickey Mouse vieren!

Ik hou jullie op de hoogte van de verder ontwikkelingen.

Veel Liefs,

Cynthia

Reacties

Reacties

R. Mulder

Hoi Cynthia,

gefeliciteerd met je stage bij Disney!
Maar eerst nog even deze stage kwalificerend afronden. Succes.

Tom Valk

Hoi Cynthia,

Leuk zeg wat een prachtig nieuws !
Succes daar !

Suzanne

Ben nu al benieuwd naar je Orlando-verhalen, I'm sure you're gonna have a great time!

Onbekend

Wat leuk zeg, veel succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!