naardencynthia.reismee.nl

Leven in het Gooi!

Lieve followers,

Al weer ruim een maand woonachtig in het Gooi en het bevalt me prima. Op dit moment zit ik in Hilversum in de Mc Donals aan een vanille milkshake. Ja hier is gratis internet, bied uitkomst !

Laughing

Vandaag nog heerlijk vrij dus ff uitgebreid shoppen. Dit namelijk omdat volgende week 2 belangrijke en sppr lievemensen jarig zijn en die willen natuurlijk ook wel wat ontvangen. Morgen weer hard aan de slag. Wordt eindelijk iets drukker in het hotel. Alles wat ik tot nu toe heb geleerd komt dan beter tot zijn recht. Ook ben ik begonnen met de taken van Duty manager naast mijn normale taken als receptiemedewerkster natuurlijk. Wat meer verantwoordelijkheid.

De weken vliegen voorbij. O.a het uitgaansleven van Bussum even ontdekt met mijn collega Milene. Gezellige kroegenavondbeleeft! Doen we vast vaker. En vandaag nog nooitzo veel mooie auto's gezien in 1 dag. VanHummers, Aston Marton, Ferrari's, de nieuwste porsche, audi en bmwmodellen tot mijn favoriet de Mini

Laughing
. (Ps. heb geen verstand van auto's, maar weet wel wat mooi is) Ja als er maar een glimpje zon is komt al het mooie uit de garage. Nu al zin in de zomer! Is het alleen maar zien, en gezien worden. En dan heb ik het nog niet eens over de kasten van huizen hier in de omgeving.

Binnenkort komt eindelijk internet. Dus zal dan ook wat meer foto's op mijn profiel zetten. Maar voor nu hou ik weer op met kletsen.

Veel Liefs

Cynthia

Agenda punt : 30 maart uitzending van 'Dit was het nieuws' bijwonen !

Laughing

Reacties

Reacties

R. Mulder

Hoi Cynthia,

Je wordt tocht niet een Gooise Dame :-)

Goed te lezen dat je het naar je zin hebt en dat het werk in de FO goed gaat.
Zal proberen om 16 maart een afspraak te maken voor kennismaking en indien nodig uitleg over de werkwijze BPV handboek. Misschgien kun je overleggen of het dan past rond 10.00-11.00 uur.

Gryt Gardenier

Hoi Cynthia,

vanochtend met je moeder gebeld en gehoord dat je dit weekend moet werken. We zullen elkaar dus niet zien maar we blijven je volgen.
Fijn om te lezen dat het je goed gaat en dat je het leuk vind.
Prettig weekend en liefs van ons allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!