naardencynthia.reismee.nl

Front Office

Lieve followers,

Al weer ruim 2 weken woonachtig in Naarden. Heb het onwijs naar mijn zin. Deze week een relaxte week achter de rug. Maandag, dinsdag en woensdag vroege dienst bij de receptie. Ontzettende veel geleerd. Van parkeerkaarten aanmaken tot er met het in- en uit checken van de gasten. En erg mijn Engelse taal aangescherpt. In deze week meer Engels gepraat dan het hele jaar bijeen.

Op woensdag avond ben ik samen met mijn huigenoot naar het gemeentehuis geweest. Want ons officeel inschrijven bij de gemeente was nog niet gebeurt. Lang gewacht tot we aan de beurt waren.Want alleen op woensdagavond burgerzaken. En ja dan ben je niet de enige.Hierna heerlijk Pizza gehaald bij de plaatstelijk Pizzeria. Hier kom ik zeker vaker.

We spreken met een Fries accent dus af en toe nog wel wat scheve gezichten op de werkvloer maar ook daar buiten. Bij het gemeentehuis dus bijvoorbeeld. Altijd lachen geblazen. Trots op Friesland!

Laughing

Donderdag en vrijdag had ik heerlijk vrij. Hierdoor aan het shoppen geweest in Bussum en op vrijdag avond bezoek gehad van Milene (collega NH Naarden).Supper gezellige avond gehad met een heerlijkflesje wijn. Wijntje hoort er bij in het Gooi natuurlijk!

Cool

Zaterdag om 6:45 weer beginnen, en dat is best vroeg na z'n gezellige avond. Maar al met al weer hard aande slag. Zondag en maandagdezelfde dienst. Hierdoor al aardig bekend met de werkzaamheden bij de receptie. Maar er valt natuurlijk nog veel meer te leren en te ontdekken.

Na de dienst van vandaag ben ik op de bus gestapt naar het station. En op dit moment in de trein onderweg naar Leeuwarden. Paar dagjes naar huis. Ouders en broertje weer even groeten, en dan donderdag weer aan de slag.

Liefs

Cynthia

Reacties

Reacties

R. Mulder

Hoi Cynthia,

goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je gezellig met je collega's om gaat.
Zal binnenkort een afspraak maken voor een bezoek en kennis maken met je begeleider en collega's.

Succes!

Chris Lijs

Hoi Cynthia,

Fijn dat je het naar je zin hebt en geniet.
Heb je ook een email gestuurd, wil je s.v.p. contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!