naardencynthia.reismee.nl

Gearriveerd in het Gooi!

Geachte lieve lezers,

Mijn eerste week in Naarden zit er al weer op. Ontzettende leuke en leerzame week achter de rug. O.a meegelopen in de huishouding, F&B, Keuken en technische dienst. Allemaal gezellige collega's ontmoet en ontzettend veel gezien. In het weekend had ik heerlijk lekker vrij. Hierdoor uit eten geweest in Bussum en de stad Hilversum bezocht met mijn lieve vriend. Die natuurlijk ook heel benieuwd was over waar ik nu woonachtig ben.Op zondag is mijn huisgenoot Martinus aangekomen. Hierdoor zit ik niet mee zo alleen in mijn appartement. En heb ik tevens een kok in huis. Alleen maar lekker eten dus!

Laughing

Vandaag mijn eerste dag achter de Front Office meegemaakt. Kortom alleen nog maar leuke ervaringen. Helaas heb ik nog geen internetverbinding in het appartement daardoor ben ik beperkt in mijn verhalen. Maar komt in de loop van der tijd verandering in.

Volgende verhaal volg snel!

Liefs,

Het Gooise meisje Cynthia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!