naardencynthia.reismee.nl

De tijd vliegt...

Hallo lieve followers,

De tijd vliegt voorbij. Zit al weer ruim 3 maanden in Naarden en bevalt me nog steeds prima. Ben druk bezig alles af te ronden om zo snel mogelijk mijn hoofd leeg te maken voor de volgende trip: America!! :D Ook hier ben ik al druk bezig met de voorbereidingen. Visa aanvraag, vlucht, verzekering(en), bewijzen via gemeente, Duo, creditcard aanvraag enz.... Van alles en nog wat omte regelen.

De laatste weken ben ik dus druk bezig, maar dit weerhoud me er niet van om leuke dingen te doen. Zoals: shoppe met mijn nicht Sabrina in Utrecht (die trouwens nu in Parijs zit :D). Bezoek gehad van Ester, Gerard en Rochendly, (Amsterdam en Hilversum even onveilig gemaakt.). Met collega Sharon leuke uitstapjes gemaakt in Amsterdam (o.a. konninginnenacht) maar ook desauna bezocht om heerlijk te relaxen. Bezoek gehad van Veronica.En nog veelmeer van deze leuke uitstapjes.Kortom te veel om op te noemen.

Nu weer hard aan de slag. Hou jullie op de hoogte..

-Xxx-

Cynth

Reacties

Reacties

ester

Haai!

Klinkt super allemaal!
We komen snel weer langs! Begin juni ongeveer :)
Gaan we amsterdam onveilig maken hihi!
Tot snel xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!